۱۳۹۴ خرداد ۳۰, شنبه

به شماره افتادن نفسهاي مذاكرات هسته اي

 
رسيدن به آخر خط مذاكرات

خميني و خامنه اي از اول دنبال بمب اتمي بودند. رژيم بدون بمب اتمي مثل ماري است كه دندان آن كشيده شده باشد،از اين رو خامنه اي بدنبال اين است كه نيشش كشيده نشود. به گزارش خبرگزاري رويتردر 19 ژوئن 2015 رژيم  ايران در تلاش است تا در مذاكرات اتمي هيچ  تعهد مشخصي ندهد،  فرانسه به موضع سخت خود چسبيده است و اوباما هم تلاش مي كند كنگره را كه نسبت به توافق بدبين است راضي كند
يك مقام ارشد غربي به رويتر  گفت: «ما نمي توانيم شكست را ناديده بگيريم ولي به نطر ميرسد ما به چيزي خواهيم رسيد. نه در تاريخ 30 ژوئن بلكه شايد چند روز بعد از آن ...»
يك ديپلومات ارشد رژيم ايران به خبرگزاري رويتر گفت: «بستن اين توافق براي روحاني و جناح او بسيار  حياتي است. شكست به معني شكست روحاني و تقويت رقباي اوست»در جنگ گرگها بايد ديد كدام يك در پاچه گيري و دريدن ديگري يد طولاتري دارد و خط خودش را پيش ميبرد.

سابقه تراشي يك خائن براي مزدوري بهتر

 
معرفي يك خائن

شنيده بوديم كه ميمون هرچه زشت تر است ادا و اطوارش بيشتر است ،حالا هم ميبينيم كه ميمونهاي خودفروخته به آخوندها براي اينكه قيمت مزدوريشان را بالا تر ببرند به سابقه تراشي و بزك كردن چهره فيزيكي گرفته تا چهره هاي نداشته خودشان ميپردازند. از جمله همين بتول سلطاني پِهِن كه سوابق مشعشعي در خيانت و رذالت دارد به همين شيوه رو آورده است و با سفيدنمايي ميخواهد قورباغه را بجاي فولكس واكن غالب كند. بتول سلطاني بعد از بريدن از مبارزه و رفتن به تيف به خدمت وزارت بدنام درآمد و به ايران ميرود و پس از رسیدن به ایران به خانه های امن وزارت اطلاعات منتقل میشود تا طرح و برنامه وزارت اطلاعات را تحت عنوان “عضو شورای رهبری مجاهدین“ به پیش ببرد . درحالی که او هیچگاه عضو شورای رهبری مجاهدین نبوده است ، این دروغی است که وزارت اطلاعات برای ا و دست و پا کرده است، تا توطئه هایش را علیه مجاهدین به پیش ببرد . از اين رو اگرچه دست اين خودفروخته به آخوندها براي همه رو و روشن ميباشد ولي بايد به او گفت تو هم يك تاريخ مصرف داري و چه بخواهي و چه نخواهي بيشتر از سعيد امامي بدرد اين رژيم نميخوري و چشم اندازي جز اين نداري.

۱۳۹۴ خرداد ۲۹, جمعه

افشاي يك سند توسط مقاومت




دروغگوكم حافظه است
ازاول هم مقاومت ايران به روشني گفته بود كه اين رژيم حقه بازيك روده راست درشكمش ندارد .ازروز اول هم كه رژيم با پس گردني پاي ميزمذاكره آورده شد با دجال گري وصدور بحران دنبال گل آلودكردن صحنه و انحراف درروند مذاكرات بود درهمنين رابطه با  سندي كه مقاومت ايران افشا كرد خامنه اي گفته بود، توجهات آمريكا به داعش و عراق از يكسو و مذاكرات اتمي از سوي ديگر باعث مي شود، آمريكا حساسيت كمتري نسبت به دخالت رژيم ايران در يمن نشان دهد. وي تأكيد كرده بود با استفاده از اين فرصت، ما با گسترش نفوذ در يمن مي توانيم مشكلاتي را كه در عراق با آن مواجهيم تحت‌الشعاع قرار دهيم.ولي خامنه اي جنايت كار بهتر از همه مي داند كه ديگر حنايش رنگي ندارد و هم در زمينه اتمي وهم در دست درازيهايش به كشورهاي منطقه كفگيرش به ته ديگ خورده است ،اين را مي توان درنتايج مذاكرات اخير بوضوح ديد.

۱۳۹۴ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

اعدام يك ورزش كار زنداني كرد

تنها ارمغان آخوندها

رژيم ورزش كش آخوندي باز هم دستش به خون يك ورزشكارزنداني و مقاوم ايراني آغشته شد و بار ديگر ماهيت قرون وسطايي خودش را نشان داد. مقاومت ايران اعدام جنايتكارانه زنداني سياسي كرد منصور آروند، 39ساله كشتي گير و مربي ورزش در زندان مياندوآب را به خانواده و دوستان او و به عموم مردم كردستان، به ويژه مردم مهاباد تسليت مي گويد و از عموم هموطنان به ويژه جوانان مي خواهد به اين اعدامهاي خودسرانه اعتراض كرده و به حمايت و همبستگي با خانواده اعدام شدگان و زندانيان سياسي بشتابند.بيدليل هم نيست كه وزيربدنام اطلاعات ازخطربيداري جوانان هشدار ميدهد.جوانان ورزشكار كردستاني انتقام خون اين مربي مقاومشان را بازخواهند ستاند و آن روز دير نيست.

۱۳۹۴ خرداد ۲۰, چهارشنبه

اعتراف به اشفتگي در حاكميت آخوندي


ازخشم جوانان گريزي نيست
بدنبال وا رفتن پنبه نظام آخوندي در داخل كشور و در منطقه، سركرده نيروي انتظامي رژيم، در آذربايجان غربي گفت: با توجه به حساسیت‌های خاصی که در کشور به وجود آمده، از جمله انتخابات پایان سال و موضوعات هسته‌ای و ناامني کشورهای همسایه، نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند‌. بايد به اين دژخيم وسركرده نيروي سركوبگرگفت كه خوب بوي الرحمن را از كهكشان مقاومت كه در پيش است گرفته اي واين فقط حساسيت نيست بلكه طوفان در راه است.

۱۳۹۴ خرداد ۱۷, یکشنبه

آخرين نوآوري در رژيم آخوندي




صحنه دستگيري يك نوجوان

در هراس از خيزشهاي جوانان بپا خاسته و در كابوس سرنگوني كه سراپاي رژيم جنايتكار خامنه اي را فرا گرفته است و دركنار همه ارگانهاي رنگ و وارنگ سركوب باز هم اين دیکتاتوری به يك نوآوري ديگراذعان ميكند واززبان يك جنايكارناجا ميشونيم كه رژيم ولایت فقیه در راستای اختناق هرچه بیشتر در جامعه یک ارگان سرکوبگر دیگر بنام «پلیس ویژه کودکان و نوجوانان» براه انداخته است.
هراس خامنه ای از خیزش های اجتماعی و بویژه فعالیت های نوجوانان بویژه در قیام مردم در سال 88 که همواره رژیم از آن بعنوان خط « قرمز » نظام سخن می گوید، خود بهترین گواه بر جوش و خروش بخش بزرگی از جامعه علیه دیکتاوری حاکم است. بايد به اين رژيم پابگور بگوييم كه هيچ گريزي ازسرنگوني محتوم نداري و به دست همين نوجوانان به زباله دان كه ازسرت هم زيادتراست خواهي رفت.

۱۳۹۴ خرداد ۱۳, چهارشنبه

فيگورها و شكلكهاي ميمون وار رفسنجاني

رفسنجاني
آن روزكه دسته دسته بهترين جوانهاي اين ميهن به جوخه هاي آتش و چوبه هاي دارسپرده مي شدند،آنروزكه رفسنجاني درهرم قدرت اين رژيم جنايتكارصاحب كرسي بود چرا از اين ناپرهيزيها نداشت!!!حالا چي شد كه این روزها رفسنجانی دردمند و دلسوز نسل جوان شده! و سخت به‌فکر آنها افتاده است. یکروز در دزفول از «رشد بیکاری جوانها» شکلک تأسف به‌خودش می‌گیرد و روز بعد در استان مرکزی با اعتراف به شکست خط سرکوب ژست روشن‌بینی گرفته و مدعی می‌شود که «عهد دقیانوس گذشته» و نمی‌شود با زور به جوانان بگویید واقعیت این است و باید پیروی کنید.بايد رفسنجاني وهمه باندهاي اين رژيم جنايتكاربدانند و ترديد نكنند كه جوانان ايران زمين گول اين فيگورها و شكلكهاي ميمون وار را نخواهند خورد و بزودي نظام ننگينشان را به زباله دان خواهند ريخت.